Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

Az alábbi tájékoztató lépésről lépésre végig vezet a regisztráció és a vásárlás folyamatán.

 

Kell-e regisztrálni a vásárláshoz?

Igen. A regisztrációval Ön saját vásárlói fiókot hoz létre a webshopunkban. Ha regisztrál az oldalon, azzal hozzájárul, hogy az adatait a Bv. Holding Kft. nyilvántartásba vegye, és a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései szerint kezelje. Ezt a hozzájárulását Ön önként adja, határozatlan időre, de természetesen bármikor visszavonhatja.

Regisztrálhat az oldal tetején található Regisztráció gombra kattintva. Ekkor a Regisztrációs adatlaphoz jut. Itt, kérjük, töltse ki az összes mezőt, ezek fontosak ahhoz, hogy a megrendeléseit pontosan teljesíthessük. Kérjük, hozzon létre egy saját jelszót. Ezt írja be a Jelszó rubrikába, aztán írja be a Jelszó ellenőrzése rubrikába is. Figyeljen arra, hogy a jelszó minimális hossza 8 karakter legyen, illetve az alábbiak közül legalább három kritériumnak meg kell felelnie: egy kisbetűt, egy nagybetűt, egy számot, és valamilyen speciális karaktert a felsoroltak közül (- _ . ? +)).

Regisztrációt csak a rendvédelmi szerveknél használt e-mail címről áll módunkban elfogadni (pl. @pest.police.hu, @bv.gov.hu, @katved.gov.hu, @uni-nke.hu), melyet csak ellenőrzés után hagyunk jóvá. Ha elfogadásra kerül a regisztráció arról a webshop egy automatikus e-mailt küld a megadott e-mail címre.

 

Honnan tudjam, hogy melyik méretet rendeljem?

A termékoldalakon a termék fotók alatt megtalálja a termékek részletes leírását a Részletek és Paraméterek részen, illetve a fényképek alatt található Csatolt dokumentum pontban a termékhez tartozó méret azonosító táblázat, vagy méretállás táblázatokat. Ezek alapján ki tudja választani a saját test méretei alapján az Önnek megfelelő méretű ruházatot. Ezeket a méret azonosító táblákat itt is megtalálja a termékek neve szerint.

10M e. r. gyakorló dzseki méret azonosító

12M e. r. szolgálati blúz méret azonosító

12M e. r. szolgálati ing méret azonosító

12M e. r. szolgálati nyári dzseki méret azonosító

12M e. r. szolgálati nyári/téli pantalló férfi méret azonosító

12M e. r. szolgálati nyári/téli pantalló női méret azonosító

12M e. r. szolgálati pulóver méret azonosító

12M e. r. szolgálati télikabát méret azonosító

12M e. r. taktikai öv klt. méret azonosító

Gyakorló póló méret azonosító

Pólóing, világos kék méret azonosító

Gyakorló ruházat méretállás táblázat

 

Hogyan rakhatja a kosárba, illetve hogyan törölheti onnan a kiválasztott termékeket?

Terméket kétféleképpen helyezhet a kosarába. Egyrészt a termék képére, címére kattintva a termék oldalára jut, ahol részletes információkat talál a termékről. Amennyiben szeretné megvásárolni a terméket, kattintson a Kosárba gombra. A termék ezzel a kosarába kerül. Az oldal tetején található kosár ikonra kattintva bármikor megtekintheti a kosárban lévő termékeket. Ha a terméket mégsem szeretné megvásárolni, kattintson a kosárban a termék képe melletti Törlés gombra. Ezzel törölte a kosárból a terméket. Ha módosítaná a termékek számát, elvenne vagy hozzátenne a kosarához, a Mennyiség felirat alatti ablakban tudja megváltoztatni a darabszámot a nyilak segítségével, vagy a kívánt mennyiség számmal történő beírásával. Ebben az esetben enterrel tudja frissíteni a kosár tartalmát a beírt mennyiségre.

Terméket helyezhet a kosarába akkor is, ha nem kattint a termék adatlapjára további információért: kattintson a termékek listázásánál a kívánt termék alatt lévő Kosárba gombra.

 

A vásárlás további menete

A bejelentkezést és a kívánt termékek kosárba helyezését követően az oldal tetején található Kosár ikonra irányítva a kurzort választhat, hogy a Kosár gombra kattintva megtekinti a kosarát vagy A pénztárhoz gombra kattintva leadja a rendelést. A kosár gombra való kattintást követően is eljuthat a pénztárhoz az oldal alján ide irányító gombra kattintva.

A pénztár oldalon megadhatja a szállítási címet, számlázási adatokat, kiválaszthatja a fizetési módot és ellenőrizheti a termékeket a kosarában. Kérjük, hogy a csillaggal jelölt mezőket mindenképp töltse ki, valamint figyeljen arra, hogy pontosan, a megfelelő formátumban adja meg a kért adatokat.

A regisztrációkor megadott adatok lesznek alapértelmezetten a szállítási- és a számlázási címnek megadva, melyet módosítani tud a pénztár oldalán. Első körben az Elérhetőség fülön győződjön meg, hogy helyesen adta-e meg a szállítási címet, ha nem akkor azt tudja módosítani, illetve tud hozzáadni új szállítási címet, melyből a későbbi rendelései során is tud váltani (pl munkahelyi cím, lakcím vagy hozzátartozó címe).

Szállítás fülön kiválaszthatja, hogy személyesen szeretné átvenni a rendelt termékeket az Egyenruházati boltban nyitvatartási időben (H-SZ: 8:00-15:00, CS: 8:00-18:00, P: 8:00-12:00) vagy GLS futárszolgálattal házhoz szállítással utánvéttel (a GLS-nél a fizetés bankkártyával vagy készpénzzel lehetséges).

Fizetés fülön tudja a számlázási adatokat megadni, hogy mely szervezet részére állítsuk ki a számlát, melyet el tud számoltatni ruhaköltségként.

Termékeink szállítását a GLS futárszolgálat végzi az ország teljes területén.

A termékek várható szállítási határideje:

Munkanapokon hétfőtől péntekig leadott rendelések esetén: A 12:00 óráig leadott és feldolgozott rendeléseket aznap továbbítjuk a futárnak és várhatóan 24 órán belül kézbesítjük a rendelésben megadott szállítási címre. A 12:00 óra után feldolgozott rendeléseket másnap adjuk át a futárszolgálatnak.

A pénteken 12:00 óra után leadott rendeléseket, beleértve a hétvégén leadott rendeléseket is, hétfőn dolgozzuk fel, és a csomag várhatóan kedden kerül kézbesítésre.

Jelenleg a kiszállítás Magyarország területére kérhető. Ha a már feladott csomag kiszállításával kapcsolatban kérdés merül fel, kérjük, közvetlenül a GLS honlapját (https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes), illetve ügyfélszolgálatát keressék meg, a feladás után ők tudnak a csomag sorsáról tájékoztatást adni. Az elérhetőségüket, illetve a feladott csomagazonosító számát a csomag feladásakor elküldik Önnek a rendeléskor megadott e-mail címre. A futárszolgálat adott munkanapokon 8 és 17 óra között való kiszállítást vállal. Ha szűkebb időtartamot szeretne tudni, az értesítő e-mailben kiküldött telefonszámon jelezheti közvetlenül a GLS-nek.

A csomagok házhoz szállítási díja súly és érték függvényében változik, melyet a kosár oldalon lehet megtekinteni a várható szállítási költség rubrikában (bruttó díj), ez az összeg az alábbiakból tevődik össze. Pl: 1kg alatti csomag maximum 10000 Ft-ig + Flexibilis díj (876+258+66=1200 Ft) csomag kiszállítási díja nettó 1200 Ft, bruttó díja 1524 Ft.

Tömeg 1 csomag/cím (nettó díj)
0-1 kg 876 Ft
1-2 kg 929 Ft
2-3 kg 1063 Ft
3-5 kg 1094 Ft
5-10 kg 1312 Ft
15-20 kg 1465 Ft
20-25 kg 1534 Ft
25-30 kg 1678 Ft
30-40 kg 2171 Ft
   

Utánvét

Értékhatár (nettó díj)
0-10000 Ft 258 Ft
10001-20000 Ft 316 Ft
20001-50000 Ft 377 Ft
50001-100000 Ft 481 Ft
100001-150000 Ft 1088 Ft
150001-499999 Ft A beszedett érték 1%

Egyéb díjak (nettó díj)

Rugalmas kézbesítés (GLS 
FlexDeliveryService) email+SMS
66 Ft

 

A megrendelt és leszállított csomagok szállítási költsége minden esetben a vevőt terheli, akkor is ha elutasítja vagy nem tudja átvenni!

 

A következő módok közül választhat a fizetéshez:

  • Személyes átvételnél: készpénzzel és bankkártyával
  • Utánvét: a megvásárolt termékek kifizethetők a futárnál készpénzben vagy bankkártyával.

 

Számlázás

Számlát csak és kizárólag a rendvédelmi szervek nevére tudunk kiállítani.

 

Rendelés összegzése

A szállítási és számlázási adatok, fizetési mód megadása után kattintson a Tovább feliratra, így eljut a Rendelés összegzése oldalra. Itt leellenőrizheti még egyszer a kosárban lévő termékeket, a számlázási és szállítási adatokat, fizetési módot. Ha mégis változtatni szeretne rendelésén, a lap tetején található nagy BV Holding logóra kattintva még visszatérhet a webáruház főoldalára és akár további termékeket helyezhet a kosárba, módosíthatja a megadott adatokat. Ha a rendelése mellé valamilyen megjegyzést szeretne fűzni ezt megteheti a Megjegyzés a rendeléshez rovatba ezt látja az ügyintéző a rendelés során (itt megadhatja pl a számlázási címet, a futárnak megjegyzést hagyhat a szállítással kapcsolatban pl. nem működik a kapucsengő). Amennyiben mindent rendben talál, az ÁSZF-et megértette és elfogadja kattintsa be a négyzetbe a pipát és kattintson a Megrendelem gombra.

A rendelés leadását követően e-mailben küldünk egy visszaigazolást.

 

Fiókja megtekintése

Bármikor, amikor újra belép, a korábbiakban megadott e-mail címével és jelszavával a fiókjába, a következő adatokat tekintheti meg és változtathatja meg: személyes adatait, jelszavát, címjegyzékét (utóbbit módosíthatja, de új címet is hozzáadhat a fiókjához).

Ha a leadott megrendeléssel, szállítással kapcsolatban kérdése van, segítségre van szüksége, munkanapokon hétfőtől-csütörtökig 8:00-16:00, pénteken 8:00-13:00 óra között felvilágosítást kaphat a BV Holding Kft. Egyenruházati bolt raktár telefonszámán: +36 30 628 1609, vagy e-mailt írhat a következő címre: hold-bolt@bv.gov.hu.

 

Kellékszavatosság, termékszavatosságról és a jótállásról

1.  Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet a Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
A Felhasználó a Társaság hibás teljesítése esetén a Társasággal szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.


Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?
A Felhasználó - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet  kijavítást  vagy  kicserélést,  kivéve,  ha  az  ezek  közül  a választott  igény  teljesítése lehetetlen  vagy  a  Társaság  számára  más  igénye  teljesítéséhez  képest  aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Felhasználó a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette,  úgy  igényelheti  az  ellenszolgáltatás  arányos  leszállítását  vagy  a  hibát  a Társaság költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől elállhat.
A Felhasználó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt vagy arra a Társaság adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti a Felhasználó a kellékszavatossági igényét?
A  Felhasználó köteles  a  hibát  annak  felfedezése  után  haladéktalanul,  de legkésőbb a  hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Társasággal. A szerződés teljesítésétől számított  két  éves  elévülési  határidőn  túl  kellékszavatossági  jogait a  Felhasználó már  nem érvényesítheti.


Kivel szemben érvényesítheti a Felhasználó a kellékszavatossági igényét?
A Felhasználó a Társasággal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jog érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén  túl  nincs  egyéb  feltétele,  ha a  Felhasználó  igazolja,  hogy  a  terméket,  illetve  a szolgáltatást a Társaság nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után a Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.


2.  Termékszavatosság
Milyen esetben élhet a Felhasználó a termékszavatossági jogával?
Ingó  dolog  (termék)  hibája  esetén  a  Felhasználó  -  választása  szerint -  az  1.  pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági  igényként a  Felhasználó  kizárólag  a  hibás  termék  kijavítását  vagy kicserélését kérheti.


Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A  termék  akkor  hibás,  ha  az  nem  felel  meg  a  forgalomba  hozatalakor  hatályos  minőségi követelményeknek  vagy  pedig,  ha  nem  rendelkezik  a  gyártó  által  adott  leírásban  szereplő tulajdonságokkal.


Milyen határidőben érvényesítheti a felhasználó a termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági  igényét a  Felhasználó  a  termék  gyártó  általi  forgalomba  hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesíthető termékszavatossági igény?
Termékszavatossági igény kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolható. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználó köteles bizonyítani.


A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A  gyártó  (forgalmazó)  kizárólag  akkor  mentesül  termékszavatossági  kötelezettsége  alól,  ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Ugyanazon  hiba miatt kellékszavatossági  és termékszavatossági igény  egyszerre, egymással párhuzamosan  nem  érvényesíthető.  Termékszavatossági  igény  eredményes  érvényesítése esetén  a  kicserélt  termékre,  illetve  kijavított  részre  vonatkozó  kellékszavatossági  igény  agyártóval szemben érvényesíthető.


3.  Jótállás
Milyen esetben élhet a Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Hibás  teljesítés  esetén a  szerződés  alapján  a  Társaság a  Ptk.  6:171.  §-a  szerint jótállásra köteles.

A Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A Társaság a bruttó 15.000 Ft egységárat meghaladó termékek esetében az átadástól számított 12 hónap, a bruttó 15.000 Ft egységár alatti termékek esetében pedig 6 hónap jótállást vállal. A Felhasználó a jótállási igényt a jótállási határidőben érvényesítheti a Ptk-ban foglaltaknak
megfelelően. A  jótállási  igény  érvényesítésére  egyebekben  a  kellékszavatossági  jogok  gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni.


Mikor mentesül a Társaság a jótállási kötelezettsége alól?
A Társaság a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon  hiba  miatt  kellékszavatossági  és  jótállási  igény,  illetve  termékszavatossági  és jótállási  igény  egyszerre,  egymással  párhuzamosan  nem  érvényesíthető,  egyébként  a Felhasználót a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

Elállási nyilatkozat

Elállási nyilatkozat

Kinyomtatva, kitöltve és a gyári csomagolású termék(ek)kel együtt küldje vissza részünkre amennyiben el szeretne állni a vásárlástól. Ebben az esetben a visszaküldés díját a vásárló fizeti.